Marknadens största urval
Snabb leverans

Building Brand Value the Playboy Way

Om Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230577893
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 188
  • Utgiven:
  • 16. september 2009
  • Mått:
  • 168x245x17 mm.
  • Vikt:
  • 466 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Användarnas betyg av Building Brand Value the Playboy Way



Hitta liknande böcker
Boken Building Brand Value the Playboy Way finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.