Marknadens största urval
Snabb leverans

Building Customer-brand Relationships

Om Building Customer-brand Relationships

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780765617996
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 15. april 2009
  • Mått:
  • 256x180x32 mm.
  • Vikt:
  • 728 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Building Customer-brand Relationships

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.

Användarnas betyg av Building Customer-brand Relationships



Hitta liknande böcker
Boken Building Customer-brand Relationships finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.