Marknadens största urval
Snabb leverans

Communications, Media and the Imperial Experience

- Britain and India in the Twentieth Century

Om Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230572584
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 278
  • Utgiven:
  • 27. november 2014
  • Mått:
  • 217x143x21 mm.
  • Vikt:
  • 482 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Användarnas betyg av Communications, Media and the Imperial Experience



Hitta liknande böcker
Boken Communications, Media and the Imperial Experience finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.