Marknadens största urval
Snabb leverans

Competing with Information

- A Manager's Guide to Creating Business Value with Information Content

Om Competing with Information

This is a book on information management for non--IT managers. It is concerned with how the management of information can create real business value. The four ways of doing this -- minimizing risk, reducing costs, delighting customers, and creating a new reality -- are shown via the unique a four--cross diagrama .

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471899693
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 275
  • Utgiven:
  • 20. april 2000
  • Mått:
  • 160x238x25 mm.
  • Vikt:
  • 624 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. februari 2025

Beskrivning av Competing with Information

This is a book on information management for non--IT managers. It is concerned with how the management of information can create real business value. The four ways of doing this -- minimizing risk, reducing costs, delighting customers, and creating a new reality -- are shown via the unique a four--cross diagrama .

Användarnas betyg av Competing with Information



Hitta liknande böcker
Boken Competing with Information finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.