Marknadens största urval
Snabb leverans

Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Om Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138971363
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 152
  • Utgiven:
  • 11. december 2015
  • Mått:
  • 156x234x8 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025

Beskrivning av Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix.

Användarnas betyg av Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)



Hitta liknande böcker
Boken Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.