Marknadens största urval
Snabb leverans

Competitive Strategy for Media Firms

- Strategic and Brand Management in Changing Media Markets

Om Competitive Strategy for Media Firms

Competitive Strategy for Media Firms introduces the concepts and analytical frameworks of strategic and brand management, and illustrates how they can be adapted according to the characteristics of distinct media products. Working from the premise

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805862119
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 384
  • Utgiven:
  • 18. maj 2006
  • Mått:
  • 152x229x14 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Competitive Strategy for Media Firms

Competitive Strategy for Media Firms introduces the concepts and analytical frameworks of strategic and brand management, and illustrates how they can be adapted according to the characteristics of distinct media products. Working from the premise

Användarnas betyg av Competitive Strategy for Media Firms



Hitta liknande böcker
Boken Competitive Strategy for Media Firms finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.