Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Behavior and Culture

- Consequences for Global Marketing and Advertising

Om Consumer Behavior and Culture

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781544318158
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 472
  • Utgiven:
  • 5. juli 2019
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 186x232x0 mm.
  • Vikt:
  • 1000 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Consumer Behavior and Culture

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others.

Användarnas betyg av Consumer Behavior and Culture



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Behavior and Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.