Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Behaviour and Social Network Sites

- The Impact of Negative Word of Mouth

Om Consumer Behaviour and Social Network Sites

This book provides a solid understanding of electronic word of mouth (eWOM) by taking the reader through the process of information diffusion from rumour generation in times of traditional word of mouth (WOM) to negative social eWOM and examining how consumers process it.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367532833
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 98
  • Utgiven:
  • 24. december 2020
  • Mått:
  • 226x161x14 mm.
  • Vikt:
  • 254 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Consumer Behaviour and Social Network Sites

This book provides a solid understanding of electronic word of mouth (eWOM) by taking the reader through the process of information diffusion from rumour generation in times of traditional word of mouth (WOM) to negative social eWOM and examining how consumers process it.

Användarnas betyg av Consumer Behaviour and Social Network Sites



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Behaviour and Social Network Sites finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.