Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Identities

- Agency, Media and Digital Culture

Om Consumer Identities

This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781783209811
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 10. april 2019
  • Mått:
  • 175x238x20 mm.
  • Vikt:
  • 570 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. april 2025

Beskrivning av Consumer Identities

This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future.

Användarnas betyg av Consumer Identities



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Identities finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.