Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumer Voice

- The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age

Om Consumer Voice

This book proposes a new type of consumer called a voicing consumer, or a voicesumer. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030539825
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 126
  • Utgiven:
  • 2. september 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. januari 2025

Beskrivning av Consumer Voice

This book proposes a new type of consumer called a voicing consumer, or a voicesumer. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer.

Användarnas betyg av Consumer Voice



Hitta liknande böcker
Boken Consumer Voice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.