Marknadens största urval
Snabb leverans

Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Om Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance as it can be read or expressed in bodies, first through social puppetry and then through coercive temptation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415806145
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 230
  • Utgiven:
  • 24. november 2009
  • Mått:
  • 159x236x19 mm.
  • Vikt:
  • 464 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature

Looks at manifestations of youth agency (and representations of agency produced for youth) as depicted in fairy tales, childlore and folk literature, investigating the dynamic of ideological manipulation and independent resistance as it can be read or expressed in bodies, first through social puppetry and then through coercive temptation.

Användarnas betyg av Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature



Hitta liknande böcker
Boken Consuming Agency in Fairy Tales, Childlore, and Folkliterature finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.