Marknadens största urval
Snabb leverans

Consuming Music in the Digital Age

- Technologies, Roles and Everyday Life

Om Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137492555
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 167
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2015
  • Utgåva:
  • 12016
  • Mått:
  • 144x225x16 mm.
  • Vikt:
  • 350 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Consuming Music in the Digital Age

This book addresses the issue of music consumption in the digital era of technologies. It explores how individuals use music in the context of their everyday lives and how, in return, music acquires certain roles within everyday contexts and more broadly in their life narratives.

Användarnas betyg av Consuming Music in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Consuming Music in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.