Marknadens största urval
Snabb leverans

Consuming Music Together

- Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies

Om Consuming Music Together

Collects together the studies of music consumption, and developments in music technology. This book combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how music technologies are actually being used. It is useful for those designing new music technologies, and those working in the music industry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781402040313
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 311
  • Utgiven:
  • 9. januari 2006
  • Utgåva:
  • 2006
  • Mått:
  • 241x165x26 mm.
  • Vikt:
  • 660 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Consuming Music Together

Collects together the studies of music consumption, and developments in music technology. This book combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how music technologies are actually being used. It is useful for those designing new music technologies, and those working in the music industry.

Användarnas betyg av Consuming Music Together



Hitta liknande böcker
Boken Consuming Music Together finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.