Marknadens största urval
Snabb leverans

Consumption, Identity and Style

- Marketing, meanings, and the packaging of pleasure

Om Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415011518
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 1 Mars 1990
  • Mått:
  • 139x217x14 mm.
  • Vikt:
  • 326 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28 Oktober 2024

Beskrivning av Consumption, Identity and Style

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Användarnas betyg av Consumption, Identity and Style



Hitta liknande böcker
Boken Consumption, Identity and Style finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.