Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Issues in Marketing

- Principles and Practice

Om Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781526478887
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 480
  • Utgiven:
  • 20. september 2019
  • Mått:
  • 231x186x27 mm.
  • Vikt:
  • 892 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Användarnas betyg av Contemporary Issues in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Issues in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.