Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Issues in Marketing

Om Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780333677742
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 1. juni 1999
  • Mått:
  • 189x246x14 mm.
  • Vikt:
  • 484 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Contemporary Issues in Marketing

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing.

Användarnas betyg av Contemporary Issues in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Issues in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.