Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Marketing Strategy

- Analyzing Consumer Behavior to Drive Managerial Decision Making

Om Contemporary Marketing Strategy

The broad foundation of this book is laid on the conceptual discussions on consumer theories and applied arguments on shifts in consumer behavior. This book examines advanced marketing-mix and several consumer-centric strategies to co-create new businesses in new markets by associating consumers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030119102
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 277
  • Utgiven:
  • 25. februari 2019
  • Utgåva:
  • 12019
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 519 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Contemporary Marketing Strategy

The broad foundation of this book is laid on the conceptual discussions on consumer theories and applied arguments on shifts in consumer behavior. This book examines advanced marketing-mix and several consumer-centric strategies to co-create new businesses in new markets by associating consumers.

Användarnas betyg av Contemporary Marketing Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Marketing Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.