Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

- Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

Om Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415662093
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 176
  • Utgiven:
  • 31. juli 2013
  • Mått:
  • 164x234x17 mm.
  • Vikt:
  • 404 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. februari 2025

Beskrivning av Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas.

Användarnas betyg av Contemporary Perspectives on Corporate Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Perspectives on Corporate Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.