Marknadens största urval
Snabb leverans

Contemporary Research in E-Branding

Om Contemporary Research in E-Branding

Offers research on various global issues of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781599048130
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 389
  • Utgiven:
  • 30. november 2008
  • Mått:
  • 280x216x22 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Contemporary Research in E-Branding

Offers research on various global issues of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications.

Användarnas betyg av Contemporary Research in E-Branding



Hitta liknande böcker
Boken Contemporary Research in E-Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.