Marknadens största urval
Snabb leverans

Crafting Customer Experience Strategy

- Lessons from Asia

Om Crafting Customer Experience Strategy

Crafting Customer Experience Strategy: Lessons from Asia looks at how Customer Experience Management can be vital in providing a competitive advantage for businesses. This is essential reading for marketing scholars and practitioners looking for insights into improving their customers' experiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781839097119
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 4. maj 2021
  • Mått:
  • 240x160x20 mm.
  • Vikt:
  • 496 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Crafting Customer Experience Strategy

Crafting Customer Experience Strategy: Lessons from Asia looks at how Customer Experience Management can be vital in providing a competitive advantage for businesses. This is essential reading for marketing scholars and practitioners looking for insights into improving their customers' experiences.

Användarnas betyg av Crafting Customer Experience Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Crafting Customer Experience Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.