Marknadens största urval
Snabb leverans

Creating and Delivering Value in Marketing

- Proceedings of the 2003 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Om Creating and Delivering Value in Marketing

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319385754
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 24. september 2016
  • Utgåva:
  • 12015
  • Mått:
  • 210x279x0 mm.
  • Vikt:
  • 7722 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 5. december 2024

Beskrivning av Creating and Delivering Value in Marketing

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.

Användarnas betyg av Creating and Delivering Value in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Creating and Delivering Value in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.