Marknadens största urval
Snabb leverans

Creating Value

- The Theory and Practice of Marketing Semiotics Research

Om Creating Value

To leverage the power of brand meaning or semiotics, management needs a research approach that taps into consumers' experiences, cultural perspectives, and emotional intelligence. This book presents just such an approach by decoding the cultural myths, social networks and deep experiences consumers associate with marketing signs, spaces and rituals

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780199657278
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 206
  • Utgiven:
  • 22 Januari 2015
  • Mått:
  • 158x235x8 mm.
  • Vikt:
  • 330 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30 Oktober 2024

Beskrivning av Creating Value

To leverage the power of brand meaning or semiotics, management needs a research approach that taps into consumers' experiences, cultural perspectives, and emotional intelligence. This book presents just such an approach by decoding the cultural myths, social networks and deep experiences consumers associate with marketing signs, spaces and rituals

Användarnas betyg av Creating Value



Hitta liknande böcker
Boken Creating Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.