Marknadens största urval
Snabb leverans

Cultural Intermediaries

- Audience Participation in Media Organisations

Om Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319662862
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 236
  • Utgiven:
  • 2. oktober 2017
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 570 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Cultural Intermediaries

This book interrogates the existing theories of convergence culture and audience engagement within the media and communication disciplines by providing grounded examples of social media use as a social mobilization tool within the media industries.

Användarnas betyg av Cultural Intermediaries



Hitta liknande böcker
Boken Cultural Intermediaries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.