Marknadens största urval
Snabb leverans

Culture and Commerce

- The Value of Entrepreneurship in Creative Industries

Om Culture and Commerce

Highlighting the roles and functions of three essential players-creators, producers, and intermediaries-this book leads readers to better understand the nature of creative industries and the impact that they have on business and culture.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780804792219
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 20. juni 2017
  • Mått:
  • 236x161x23 mm.
  • Vikt:
  • 564 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. november 2024

Beskrivning av Culture and Commerce

Highlighting the roles and functions of three essential players-creators, producers, and intermediaries-this book leads readers to better understand the nature of creative industries and the impact that they have on business and culture.

Användarnas betyg av Culture and Commerce



Hitta liknande böcker
Boken Culture and Commerce finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.