Marknadens största urval
Snabb leverans

Culture and Consumption

- New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities

Om Culture and Consumption

Takes a fresh view of the culture of consumption. This book examines the interplay of culture and consumer behavior from the anthropologist's point of view and provides new insights into the way we view ourselves and our society.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780253206282
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 22. november 1990
  • Mått:
  • 160x234x11 mm.
  • Vikt:
  • 302 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 16. maj 2025

Beskrivning av Culture and Consumption

Takes a fresh view of the culture of consumption. This book examines the interplay of culture and consumer behavior from the anthropologist's point of view and provides new insights into the way we view ourselves and our society.

Användarnas betyg av Culture and Consumption



Hitta liknande böcker
Boken Culture and Consumption finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.