Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Lifetime Value

- The Path to Profitability

Om Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781601981561
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 112
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2008
  • Mått:
  • 231x156x7 mm.
  • Vikt:
  • 180 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Customer Lifetime Value

Provides the methods of measuring customer lifetime value (CLV), the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organisation in implementing a CLV-based framework.

Användarnas betyg av Customer Lifetime Value



Hitta liknande böcker
Boken Customer Lifetime Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.