Marknadens största urval
Snabb leverans

Customer Loyalty and Success

Om Customer Loyalty and Success

This new book focusses upon customer care in relation to Human Resource Management issues and strategic planning. It addresses the objective of customer loyalty and retention in relation to business success and shows how this can integrate a company's strategy with regard to Marketing, Human Resource Management, Quality and Management of Change.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780333639108
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 292
  • Utgiven:
  • 19. juni 1995
  • Mått:
  • 140x216x28 mm.
  • Vikt:
  • 540 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Customer Loyalty and Success

This new book focusses upon customer care in relation to Human Resource Management issues and strategic planning. It addresses the objective of customer loyalty and retention in relation to business success and shows how this can integrate a company's strategy with regard to Marketing, Human Resource Management, Quality and Management of Change.

Användarnas betyg av Customer Loyalty and Success



Hitta liknande böcker
Boken Customer Loyalty and Success finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.