Marknadens största urval
Snabb leverans

De beloofde Messias

- Hoe Jezus de vervulling is van Gods beloften: A Love God Greatly Dutch Bible Study Journal

Om De beloofde Messias

Hoe vaak heb jij een belofte gedaan die je achteraf niet kon nakomen? Hoe vaak heeft iemand anders een belofte aan jou gebroken? We leven in een wereld van gebroken beloften, verwachtingen die niet waargemaakt worden en hoop die eindigt in teleurstelling. God is echter anders. Wanneer Hij iets belooft, heeft Hij al een plan om die belofte waar te maken. God belooft ons nooit iets wat Hij niet van plan is te vervullen. Hij deed beloften aan Zijn volk vanaf het moment dat Hij de wereld maakte en Hij heeft er niet één verbroken. Gods grootste belofte om een Redder te sturen die ons van onze zonden verlossen zou, kwam tot vervulling in het leven, de dood en de opstanding van Jezus. Hij is de vervulling van al Gods beloften. "Immers, zovele beloften van God als er zijn, die zijn in Hem ja en in Hem amen, tot verheerlijking van God door ons." 2 Korinthe 1:20 De beloofde Messias is een vierweekse Bijbelstudie, speciaal voor de adventstijd. Wanneer we de specifieke beloften van God over de Messias bestuderen, zullen we zien hoe Jezus elk van deze beloften heeft waargemaakt en hoe Hij ook vandaag nog Zijn beloften vervult. Doe samen met ons deze studie, met een studiegids, of online via onze website of YouVersion. Op onze website kan je ook aanvullend materiaal bij deze studie vinden, zoals blogs. Ontdek samen met ons dat al Gods beloften in Jezus 'ja' en 'amen' zijn!

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9798866888269
  • Format:
  • Häftad
  • Utgiven:
  • 7 November 2023
  • Mått:
  • 152x229x8 mm.
  • Vikt:
  • 209 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11 Oktober 2024

Beskrivning av De beloofde Messias

Hoe vaak heb jij een belofte gedaan die je achteraf niet kon nakomen? Hoe vaak heeft iemand anders een belofte aan jou gebroken?
We leven in een wereld van gebroken beloften, verwachtingen die niet waargemaakt worden en hoop die eindigt in teleurstelling. God is echter anders. Wanneer Hij iets belooft, heeft Hij al een plan om die belofte waar te maken.
God belooft ons nooit iets wat Hij niet van plan is te vervullen. Hij deed beloften aan Zijn volk vanaf het moment dat Hij de wereld maakte en Hij heeft er niet één verbroken. Gods grootste belofte om een Redder te sturen die ons van onze zonden verlossen zou, kwam tot vervulling in het leven, de dood en de opstanding van Jezus. Hij is de vervulling van al Gods beloften.
"Immers, zovele beloften van God als er zijn, die zijn in Hem ja en in Hem amen, tot verheerlijking van God door ons." 2 Korinthe 1:20 De beloofde Messias is een vierweekse Bijbelstudie, speciaal voor de adventstijd. Wanneer we de specifieke beloften van God over de Messias bestuderen, zullen we zien hoe Jezus elk van deze beloften heeft waargemaakt en hoe Hij ook vandaag nog Zijn beloften vervult.
Doe samen met ons deze studie, met een studiegids, of online via onze website of YouVersion. Op onze website kan je ook aanvullend materiaal bij deze studie vinden, zoals blogs. Ontdek samen met ons dat al Gods beloften in Jezus 'ja' en 'amen' zijn!

Användarnas betyg av De beloofde Messias



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.