Marknadens största urval
Snabb leverans

Decoding Advertisements

- Ideology and Meaning in Advertising

Om Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780714526157
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 180
  • Utgiven:
  • 24. oktober 2000
  • Mått:
  • 180x215x10 mm.
  • Vikt:
  • 304 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 25. november 2024

Beskrivning av Decoding Advertisements

The author of Consuming Passions and Deadline at Dawn presents a classic text--used worldwide--revealing how advertisements sell us ourselves. Includes over 180 illustrations.

Användarnas betyg av Decoding Advertisements



Hitta liknande böcker
Boken Decoding Advertisements finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.