Marknadens största urval
Snabb leverans

Decolonizing Marketing Theory and Practice

Om Decolonizing Marketing Theory and Practice

This book dives deep into the critical need to challenge and transform the foundations of marketing education. Aimed at researchers and academics in the field of marketing, this book offers a profound exploration of teaching and learning dynamics from a more inclusive and diverse perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032698069
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 244
  • Utgiven:
  • 22. november 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 670 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Decolonizing Marketing Theory and Practice

This book dives deep into the critical need to challenge and transform the foundations of marketing education. Aimed at researchers and academics in the field of marketing, this book offers a profound exploration of teaching and learning dynamics from a more inclusive and diverse perspective.

Användarnas betyg av Decolonizing Marketing Theory and Practice



Hitta liknande böcker
Boken Decolonizing Marketing Theory and Practice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.