Marknadens största urval
Snabb leverans

Destination Marketing Organisations

Om Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780080443065
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 252
  • Utgiven:
  • 13. november 2004
  • Mått:
  • 166x241x11 mm.
  • Vikt:
  • 580 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Destination Marketing Organisations

Synthesises academic literature of practical value to Destination Marketing Organisations (DMOs). This book features key learning outcomes to enhance understanding of the fundamental issues relating to: the rationale for the establishment of DMOs; and the structure, roles, goals and functions of DMOs.

Användarnas betyg av Destination Marketing Organisations



Hitta liknande böcker
Boken Destination Marketing Organisations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.