Marknadens största urval
Snabb leverans

Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

Om Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781611329858
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 143
  • Utgiven:
  • 31. augusti 2013
  • Mått:
  • 152x229x13 mm.
  • Vikt:
  • 362 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Beskrivning av Dictionary of Advertising and Marketing Concepts

In concise entries, this dictionary analyses ideas and concepts about advertising and its social, economic, psychological and cultural significance.

Användarnas betyg av Dictionary of Advertising and Marketing Concepts



Hitta liknande böcker
Boken Dictionary of Advertising and Marketing Concepts finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.