Marknadens största urval
Snabb leverans

Digital and Social Media Marketing

- Emerging Applications and Theoretical Development

Om Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030243760
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 339
  • Utgiven:
  • 20. november 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 233x154x27 mm.
  • Vikt:
  • 558 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Användarnas betyg av Digital and Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Digital and Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.