Marknadens största urval
Snabb leverans

Digital Pharma Marketing Playbook

- Winning with the new rules of Engagement

Om Digital Pharma Marketing Playbook

Digital Pharma Marketing Playbook is a first-of-its-kind-of book. It is the first and only book that presents 101 cases in digital pharma marketing. These cases show how some of the leading pharmaceutical companies across the world have used digital and social media channels.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789389354492
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 742
  • Utgiven:
  • 5. oktober 2019
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 242x163x46 mm.
  • Vikt:
  • 1246 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Digital Pharma Marketing Playbook

Digital Pharma Marketing Playbook is a first-of-its-kind-of book. It is the first and only book that presents 101 cases in digital pharma marketing. These cases show how some of the leading pharmaceutical companies across the world have used digital and social media channels.

Användarnas betyg av Digital Pharma Marketing Playbook



Hitta liknande böcker
Boken Digital Pharma Marketing Playbook finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.