Marknadens största urval
Snabb leverans

Discourse of Twitter and Social Media

- How We Use Language to Create Affiliation on the Web

Om Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781441141866
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 23. februari 2012
  • Mått:
  • 156x234x14 mm.
  • Vikt:
  • 498 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Discourse of Twitter and Social Media

Social media such as microblogging services and social network sites are changing the way people interact online and search for information and opinions. This book investigates linguistic patterns in electronic discourse, looking at online evaluative language, internet slang, memes and ambient affiliation using a large Twitter corpus.

Användarnas betyg av Discourse of Twitter and Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Discourse of Twitter and Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.