Marknadens största urval
Snabb leverans

Doing Anthropology in Consumer Research

Om Doing Anthropology in Consumer Research

A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environments. It is suitable for students, who are likely to both study and work in corporate environments.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781598740912
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 30. november 2007
  • Mått:
  • 153x228x22 mm.
  • Vikt:
  • 552 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. mars 2025

Beskrivning av Doing Anthropology in Consumer Research

A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environments. It is suitable for students, who are likely to both study and work in corporate environments.

Användarnas betyg av Doing Anthropology in Consumer Research



Hitta liknande böcker
Boken Doing Anthropology in Consumer Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.