Marknadens största urval
Snabb leverans

Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

- Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms

Om Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658351496
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 243
  • Utgiven:
  • 7. augusti 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 351 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Användarnas betyg av Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels



Hitta liknande böcker
Boken Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.