Marknadens största urval
Snabb leverans

Driving Innovation in Service Organisations

- A Study in the German Airport Industry

Om Driving Innovation in Service Organisations

By applying a resource perspective, this title explores drivers and barriers affecting the ability to innovate in the airport industry. It reveals significant categories and deliver valuable findings for academia and managerial practice particularly with regard to leadership issues, organizational structure, and roles of individuals.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783834934062
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 196
  • Utgiven:
  • 16. juli 2012
  • Utgåva:
  • 2013
  • Mått:
  • 155x235x15 mm.
  • Vikt:
  • 343 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Driving Innovation in Service Organisations

By applying a resource perspective, this title explores drivers and barriers affecting the ability to innovate in the airport industry. It reveals significant categories and deliver valuable findings for academia and managerial practice particularly with regard to leadership issues, organizational structure, and roles of individuals.

Användarnas betyg av Driving Innovation in Service Organisations



Hitta liknande böcker
Boken Driving Innovation in Service Organisations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.