Marknadens största urval
Snabb leverans

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction

  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783960671879
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 60
  • Utgiven:
  • 9. november 2017
  • Mått:
  • 210x148x3 mm.
  • Vikt:
  • 82 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Användarnas betyg av Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction



Hitta liknande böcker
Boken Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.