Marknadens största urval
Snabb leverans

Electronic Marketing

- Theory and Practice for the Twenty-First Century

Om Electronic Marketing

"Electronic Marketing: Theory and Practice for the 21st Century" provides a broad, but sound overview of this rapidly changing field. Targeted at students and practitioners who already understand basic marketing concepts, it includes the latest discussion of Relationship Marketing and CRM as well a chapter on Improving Sales Force Effectiveness.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780273684763
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 456
  • Utgiven:
  • 6. december 2003
  • Mått:
  • 190x246x25 mm.
  • Vikt:
  • 859 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 7. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Electronic Marketing

"Electronic Marketing: Theory and Practice for the 21st Century" provides a broad, but sound overview of this rapidly changing field. Targeted at students and practitioners who already understand basic marketing concepts, it includes the latest discussion of Relationship Marketing and CRM as well a chapter on Improving Sales Force Effectiveness.

Användarnas betyg av Electronic Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Electronic Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.