Marknadens största urval
Snabb leverans

Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Om Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780071364140
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 247
  • Utgiven:
  • 16. januari 2001
  • Mått:
  • 160x241x27 mm.
  • Vikt:
  • 567 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing.

Användarnas betyg av Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life



Hitta liknande böcker
Boken Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.