Marknadens största urval
Snabb leverans

Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Om Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene (¿Buying Center-Emotion¿) berücksichtigt.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783834929204
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 223
  • Utgiven:
  • 20. juni 2011
  • Utgåva:
  • 2011
  • Mått:
  • 210x148x13 mm.
  • Vikt:
  • 299 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene (¿Buying Center-Emotion¿) berücksichtigt.

Användarnas betyg av Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen



Hitta liknande böcker
Boken Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.