Marknadens största urval
Snabb leverans

Emotions and Service in the Digital Age

Om Emotions and Service in the Digital Age

Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781839092602
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2020
  • Mått:
  • 237x159x23 mm.
  • Vikt:
  • 526 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Emotions and Service in the Digital Age

Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.

Användarnas betyg av Emotions and Service in the Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken Emotions and Service in the Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.