Marknadens största urval
Snabb leverans

Entrepreneurs of Ideology

- Neoconservative Publishers in Germany, 1890-1933

Om Entrepreneurs of Ideology

Examines the importance of publishers and the book industry in the rise of twentieth-century Germany's radical right-wing cultural movements. Stark shows that these men thought their their professional "calling" conferred upon them the right and responsibility to provide guidance for the German nation. Originally published in 1981.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780807836620
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 339
  • Utgiven:
  • 30. juni 2012
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 333 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Entrepreneurs of Ideology

Examines the importance of publishers and the book industry in the rise of twentieth-century Germany's radical right-wing cultural movements. Stark shows that these men thought their their professional "calling" conferred upon them the right and responsibility to provide guidance for the German nation. Originally published in 1981.

Användarnas betyg av Entrepreneurs of Ideology



Hitta liknande böcker
Boken Entrepreneurs of Ideology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.