Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367419738
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 258
  • Utgiven:
  • 9. april 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 235x156x13 mm.
  • Vikt:
  • 412 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 22. november 2024

Beskrivning av Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Användarnas betyg av Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries



Hitta liknande böcker
Boken Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.