Marknadens största urval
Snabb leverans

Environmental Marketing

- Strategies, Practice, Theory, and Research

Om Environmental Marketing

Examines a range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decision makers. This title defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781560249283
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 438
  • Utgiven:
  • 7 Januari 1997
  • Mått:
  • 153x211x24 mm.
  • Vikt:
  • 594 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Juli 2024

Beskrivning av Environmental Marketing

Examines a range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decision makers. This title defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process.

Användarnas betyg av Environmental Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Environmental Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.