Marknadens största urval
Snabb leverans

Evaluating Bilingual Education in Germany

- CLIL Students' General English Proficiency, EFL Self-Concept and Interest

Om Evaluating Bilingual Education in Germany

A quasi-experimental study on 1,000 learners shows large initial differences between future CLIL and non-CLIL students due to selection and preparation effects. After two years, a model-based evaluation finds a small increase in EFL academic self-concept, but no CLIL-related benefits for general English proficiency or interest in EFL classes.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631671290
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 582
  • Utgiven:
  • 25. juli 2016
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 820 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Evaluating Bilingual Education in Germany

A quasi-experimental study on 1,000 learners shows large initial differences between future CLIL and non-CLIL students due to selection and preparation effects. After two years, a model-based evaluation finds a small increase in EFL academic self-concept, but no CLIL-related benefits for general English proficiency or interest in EFL classes.

Användarnas betyg av Evaluating Bilingual Education in Germany



Hitta liknande böcker
Boken Evaluating Bilingual Education in Germany finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.