Marknadens största urval
Snabb leverans

Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Om Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780762310463
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 672
  • Utgiven:
  • 4. september 2003
  • Mått:
  • 363x291x57 mm.
  • Vikt:
  • 1114 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Evaluating Marketing Actions and Outcomes

Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.

Användarnas betyg av Evaluating Marketing Actions and Outcomes



Hitta liknande böcker
Boken Evaluating Marketing Actions and Outcomes finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.