Marknadens största urval
Snabb leverans

Evaluating Public Communication

- Exploring New Models, Standards, and Best Practice

Om Evaluating Public Communication

Evaluating Public Communication presents an integrated approach to campaign evaluation, drawing on public relations and advertising practice and research, as well as specialist expertise from different fields of communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138228573
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 392
  • Utgiven:
  • 6. september 2017
  • Mått:
  • 241x164x27 mm.
  • Vikt:
  • 742 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Evaluating Public Communication

Evaluating Public Communication presents an integrated approach to campaign evaluation, drawing on public relations and advertising practice and research, as well as specialist expertise from different fields of communication.

Användarnas betyg av Evaluating Public Communication



Hitta liknande böcker
Boken Evaluating Public Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.