Marknadens största urval
Snabb leverans

Evaluation in Advertising Reception

- A Socio-Cognitive and Linguistic Perspective

Om Evaluation in Advertising Reception

Placed within the context of reception studies, this book investigates how advertisements that rely on re-contextualising shared cultural knowledge are understood by their viewers, and examines their persuasive potential.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137350428
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 207
  • Utgiven:
  • 22. augusti 2014
  • Mått:
  • 209x145x18 mm.
  • Vikt:
  • 388 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. september 2025

Beskrivning av Evaluation in Advertising Reception

Placed within the context of reception studies, this book investigates how advertisements that rely on re-contextualising shared cultural knowledge are understood by their viewers, and examines their persuasive potential.

Användarnas betyg av Evaluation in Advertising Reception



Hitta liknande böcker
Boken Evaluation in Advertising Reception finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.